This is the mail archive of the cygwin-xfree mailing list for the Cygwin XFree86 project.

Index Nav: [Date Index] [Subject Index] [Author Index] [Thread Index]
Message Nav: [Date Prev] [Date Next] [Thread Prev] [Thread Next]
Other format: [Raw text]

Prezent od Damiana

Cześć,

Mam dla Ciebie dobrą wiadomość. Pomyślałem sobie dzisiaj,
że sprawię Ci miłą niespodziankę. Dlaczego? Mam dzisiaj
świetny humor i od samego rana buźka mi się uśmiecha :)

http://tnij.org/damiansak

Jak wiesz jesteś zapisany/a na moją listę dlatego, że
chcę się z Tobą dzielić wszystkim co sam wiem i co
będę jeszcze wiedział.

Dlatego postanowiłem udostępnić Ci pond 290 E-booków
dzięki którym Twoja wiedza z miesiąca na miesiąc
będzie się pogłębiać. Twój rozwój jest w zasięgu
tego konkretnego linka:

http://tnij.org/damiansak

Myślę, że prezent Ci się spodoba oraz
cieszę się, że będę mógł pomóc Tobie w ten szczególny sposób.

http://tnij.org/damiansak

Pozdrawiam Ciepło

Damian Sak
www.damiansak.pl

Ps. Już niedługo ruszam z kursem 3 MEGA RYNKI, dowiesz się
o 3 najważniejszych rynkach, które poznasz i jeśli zastosujesz
konkretne strategie to zaczniesz zarabiać dobre pieniądze.

PP.s. Nie zapomnij tutaj zajrzeć: http://tnij.org/damiansak