Index Nav: [Date Index] [Subject Index] [Author Index] [Thread Index]
Message Nav: [Date Prev] [Date Next] [Thread Prev] [Thread Next]
Other format: [Raw text]

Re: New Proposed Xconq Web Site Online

> Mi shanghas la temo -- mi rimarkigi ke Xconq flikis por elmontro
> japana; chu levpovas chi tio por aliaj lingvoj?

Se oni deziras uzi tcl/tk, aux aliaj (gtk?), shajne oni povus
simple uzi la UTF-8-on kaj la grafik-sistemo havus la solvon.

En sdl, ni havas la dosieron images/font.bmp kaj ghi enhavas nur la
signojn el US-ASCII.  Do ni bezonas solvi la problemon ni mem, aux
elekti programon (ne parte de sdl mem) por teksto.

Eble la plej grava lingvo estas la elfa de JRR Tolkien (kaj la Tengwar
kaj la Angerthas), por la ludo "Mastro de l'Ringo".  Kun la helpo de
la apendico de Reveno de la Regho, oni povus skribi lok-nomojn en la
Tolkienaj lingvoj.